2014 m. spalio 13 d., pirmadienis

Biopharma "Bio-Oil" šampūnas su argano aliejumi




      Neseniai Laura aprašė metodą "No-poo", kaip išvis atsisakyti šampūnų trenkant plaukus, pasirodo, šiam procesui užtenka tik vandens. Toms, kurios abejoja šio metodo patikimumu arba nesiruošia kęsti ilgo pereinamojo laikotarpio, kol plaukai pripras prie naujo iššūkio, pristatau dar vieną produktą iš serijos "Viskas plaukams".
    Šį šampūną nusigvelbiau balandžio mėnesį, kai Litexpo rūmuose ūžė grožio paroda "Pelenė". Mano dėmesį patraukė dar neišbandytas gamintojas, ir tai, kad šampūno sudėtyje yra seniai visų išgirto argano aliejaus. Kadangi mano plaukams nuolat trūksta drėgmės, susigundžiau išbandyti šį iš pirmo žvilgsnio viliojančiai atrodantį šampūną. Parodos metu už jį tesumokėjau 20 lt, bet be jokių akcijų kaina yra net trigubai didesnė!
   Ant gaminio etiketės galima rasti tokią šampūno sudėtį:
INCI: Agua, Sodium C10-16 pareth-2 sulfate, Disodium laureth sulfosuccinate, Cocamidopropyl betaine, Hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, Cocamide DEA, Argania spinosa kernel oil, PEG-7 glyceryl cocoate, Parfum, Citric Acid, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone. 
   Kaip galima pastebėti, sudėtyje nėra mums netinkamų sulfatų (Lauryl ar Laureth sulfate), kurie išsausina mūsų gležnus plaukus, tačiau gaminys nėra visiškai nekaltas (visuomet mėgstu pasitikrinti produktų sudėtį "Kosmetikos DNR", tačiau tuo metu kai pirkau šampūną, šio įrašo dar nebuvo). 
   Labiausiai dėmesį traukia argano aliejus, esantis šampūno sudėtyje. Kaip žinome, tai pagalba numeris vienas sausiems, pažeistiems, nualintiems mūsų plaukams bei besišakojantiems plaukų galiukams. Pasiskaičius produkto pristatymą internete (rasite čia), dar labiau sužiba akys. Būtent tai mane ir papirko, nes šiuo metu turiu didelę plaukų problemą - išsišakojusius galiukus. Mano kirpėja siūlo nukirpti bent 10 cm plaukų arba kas mėnesį po truputį su karštomis žirklėmis patvarkyti plaukus. Iškart nukirpti viską man dar per ekstremalu, todėl nusprendžiau galiukus gelbėti po truputį. 
    Savo spalva ir net tirštumu šampūnas tikrai primena argano aliejų, yra labai švelnus, gal net per švelnus mano plaukų šaknims. Kiekvieną kartą juo išsiplovus galvą apima jausmas, jog šiek tiek pritrūko to švarumo. Trinkti galvą paprasta, nes gaminys gerai putoja, kaip mums įprasti šampūnai. Dėl putojimo efekto yra ir pakankamai skalsus. Bet kadangi per visą naudojimo laiką nepastebėjau nieko ypatingo, net pabodo jį naudoti ir nekantravau kuo greičiau buteliuką pabaigti. Taip, jis tikrai nesausina plaukų, tačiau, kaip minėjau anksčiau, man per švelnus plovimo efektas ir nepastebėjau, jog būtų sumažinęs plaukų galiukų šakojimąsi. Kad skatintų plaukų augimą irgi nepastebėjau, visų pirma, netikiu, kad apskritai šampūnai tą gali padaryti (nebent plaukų kaukės, kurios laikomos bent valandą), o antra, mano plaukai nedažyti ir siekia juosmenį, tai vienu centimetru daugiau ar mažiau, man nėra matomas pokytis. Gal kartu su šios linijos kondicionieriumi ir plaukų kauke būtų geresni naudojimo įspūdžiai. 
    Antrą kartą nesusigundyčiau pirkti šio šampūno, nes jis man asmeniškai ne itin patiko. O ir kaina be nuolaidos, mano nuomone,  nepelnytai didelė. Jei  nebūčiau skaičiusi jokių aprašymų, laikyčiau, kad tai tiesiog paprastas šampūnas, skirtas sausiems plaukams ir tinkamas kasdieniam naudojimui. 
    





Jurgita


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą