2015 m. sausio 28 d., trečiadienis

Pirmo įspūdžio nuomonė : Faerie Organic mineralinė pudra


      Lengva, natūrali, su meile pagaminta Faerie firmos mineralinė pudra guli ant mano staliuko. Tiesa, kol kas tik mėginuko pavidalu ir tik maždaug kelias savaites, todėl mano įrašas bus ne ilgalaikio naudojimo nuomonė, o pirmasis įspūdis. Prieš maždaug daugiau nei mėnesį Jurgita užsisakė šio gaminio mėginukų, prigriebė ir man, o dabar pati nusipirko pilną pakuotę, todėl laikui bėgant sulauksite kur kas išsamesnės apžvalgos. Na, o  kol kas pudrų man tikrai netrūksta. Naudoju ne tik savo be galo pamiltą Uogą Uoga mineralinę (aš nuoširdžiai nežinau, kas ją nurungs), bet jau ir vasarai esu atsidėjusi JBminerals rankų darbo gaminuką. 

      Nežinau, ar ką nors esate girdėjusios apie šią firmą, tačiau iki šiol aš pati asmeniškai tikrai ne. Ir tai nuostabu, nes Jurgitos dėka ją ir atradau. Gamina jie tikrai ne tik mineralinius pagrindus, bet ir produktus lūpoms, įvairiaspalvius šešėlius, kuriuos bet kuriuo metu galite paversti eyeliner'iais, odos priežiūros priemones. Moteriškai pasmalsauti galite čia


      Faerie Organic naudoja tik aukščiausios kokybės ingridientus, kurie puoselėja odą. Jokios sintetikos. dirbtinių kvapų, GMO, parabenų, viskas tik iš gamtos ir viskas tik natūralu, auginama vietinėje fermoje. Skamba labai patraukliai, ar ne? Įmonė įkurta dar 2007 metais ir puikiai gyvuoja iki šiol. Įkūrėja ir pradininkė, kaip ir tikriausiai visi natūralios kosmetikos gamintojai, susimąstė apie tai, ką mes dedame ant savo odos ir kokį žalingą poveikį tai gali turėti. Tiesa, susimąstyti ją pastūmėjo vėžys, pasiglemžęs jos abu tėvus. Taip Erina ne tik pradėjo domėtis, bet ir kurti ! Žaidimai virtuvėje su ingridientais ilgainiui išaugo į šią firmą :) 

      Pati gavau du šviesiausius atspalvius. Tiesa, pabandymui mėginukai yra idealus dalykas ! Juolab, kai spalvų pasirinkimas gali šokiruoti - daug, daug, daug ! Savo nuomonę keičiau keletą kartų, bet keičiau ją dėl vieno aspekto. Visa kita man pasirodė puiku. Taigi, išsikalbu : 
  • Šia pudra užkimšti porų yra maždaug misija neįmanoma. Per visą naudojimo laikotarpį neteko turėti nei vieno spuogelio, nei vienas "vulkanas" nesiveržė į viršų ; 
  • Atitaikius spalvą efektas itin natūralus, matinis, nežvilga (spindinčios dalelės man nelabai patinka dėl pernelyg nenatūralaus efekto, bet čia kaip kam). Matinį efektą pudra laiko praktiškai visą dieną. Tiesa, pastebėjimas, dėl kurio aš tikrai dvejojau. Mano oda sausa, galbūt labiau į mišrumą, pati naudoju aliejinio pagrindo kremą, taigi pasitepus pirmas 10 minučių, kol kremas susigeria, veidas tikrai blizga. Ne visada turiu laiko nusausinti, todėl tept-lept ir tepu pudrą. Superinis pliusas - ji akimirksniu sugeria visą blizgesį, bet, žinoma, vėlai vakare tas blizgesys vėl išlenda. Baru save - reikia nusausinti. Ir dvejoju, ar šis gaminys tikrai tiktų labai riebiai odai. Žinoma, galima naudoti papildomas priemones, kurios suteikia matiškumą ir šiuo atveju labai gelbėja :) 
  • Kaip jau minėjau, oda mano sausesnė, tačiau produktas neišryškina labiau sausėjančio smakro, neduoda to "miltelinio" efekto, jeigu veidas padengtas tolygiai ;
  • Suteikia gaivumo, vėlgi - atitaikius atspalvį tikrai galite pamiršti tą baisų kaukės efektą ;
  • Maskuoja vidutiniškai gerai. Tarpuakyje turiu pasispaudžius sau spuogelių iš gilios senovės, raudonos dėmelės vis dar nedingsta (ak tie nagai...). Padengus veidą produktu, raudona spalva nugesinama. Tiesa, labai nesluoksniuoju, man užtenka labai nedaug, maskavimo pakanka, kad neatrodyčiau kaip indė su trimis raudonais iš tolo matomais taškais (arba pakrapštymais) ; 
  • Kartais, kai pažiūriu į veidrodį, man net neatrodo, kad esu pasidengusi kažkuo veidą. Taip, labai natūralu ;
  • Vizualiai maloniai sulygina odą.
      Manau, kad radau savo spalvą ir laikui bėgant įsigysiu pilną pakuotę :) 
Laura

4 komentarai:

  1. Labai įdomu :) \
    Lauksiu pilnos produkto apžvalgos :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano pilna pakuotė yra pakeliui ir jau jaučiu, kad nebetoli Lietuvos:) Žinoma, įrašas apie ją pasirodys tik po kokio mėnesio, nes reikės tinkamai pratestuoti, pažiūrėti ar nekemša veido porų ir pan:)

      Panaikinti
  2. Mano mėgstamiausia mineralinė pudra! Ir mano nuomone, tikrai geresnė už uogauoga. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ateityje bloge bus ir dar dviejų neminėtų pudrų apžvalgos:) Nes mineralinė kosmetika mano silpnybė:)

      Panaikinti