2015 m. birželio 21 d., sekmadienis

Uoga Uoga "Šiltas niekas" : mėgstamas nepaisant greito susinaudojimo


      Mielai pasinaudojau "Rimi" prekybos centre vykstančia akcija ir įsigijau jau trečiajį savo Uoga Uoga blizgį. Iš tiesų tai vienas iš tų produktų, kuriuos aš visuomet pabaigiu iki galo. Šįkart į mano rankas pakliuvo "Šiltas niekas" spalvytė, tiksliau teisingiau būtų sakyti tiesiog permatomas blizgis. Mano manymu, kiekviena moteris turi turėti neutralų blizgesį, nes toks tinka visoms be išimties ir dargi visoms progoms :) Dėl spalvos niekada niekada neprašausite paėmusi bespalvį produktą ! 

      Šiaip jau turiu priekaištų senai pakuotei, tačiau dabar prekybos vietose visur naujos paluotės, t.y. labiau užapvalintos, o mano manymu ir dailesnės, negu tos senesnės kvadratinės. Kampuotų pakuotė visada "pamesdavo" sandarumą užtikrinantį "kakliuką" :) jis nulūždavo, sulūždavo ir išvis nukrisdavo. Tikiuosi šįkart viskas apgalvota, nes ir atrodo profesionaliau/sandariau/patikimiau/tvirčiau ! 

      Uoga Uoga blizgesiai nėra tie, kurie laiko ilgiausiai, nes susivalgo tikrai greitai. Bet aš juos mėgstu, nes spalvos man artimos, sudėtys patinka, o dėl to ir susinaudoja be vargo. Esu bandžiusi dabar jau prekyboje nebeegzistuojančią nude spalvą bei švelniai rausvą, kuri man patiko, beje, labiausiai. 

       "Šiltas niekas" praturtintas alavijų ekstraktu, o apie alaviją mes jau žinome daug ką. Gydo žaizdeles, puikus drėkiklis (o tai labai aktualu lūpoms, kurios normaliai yra sausos), turi gausybę vertingų vitaminų ir kitų medžiagų. Lengvą ir kuklų blizgėjimą suteikia sudėtyje esantis žėrutis. Beje, galvoju nusipirkti žėručio atskirai ir šiek tiek įberti į pakuotę, kad blizgis žėrėtų labiau. Vaizduotei ir eksperimentams vietos yra :) 

         Taigi, pats blizgis yra truputuką riebokas, bet man tai nėra trūkumas, nes visada patinka ant lūpų jausti kažką tikrai "apsaugančio", kai susivalgo, lūpos jaučiasi sudrėkintos, pamaitintos. Kadangi produktas permatomas, subėgimo į raukšteles nerasta, o jeigu ir rasta, tai to nesimato. Pliusas ! Visiškai nesausina lūpų (beje, nežinau dar nei vieno blizgesio, kuris sausintų lūpas. Gal tai labiau aktualu lūpų dažams). Neišbėga iš kraštų, pabrėžia natūralų lūpų grožį. Kaip žinia, tokie permatomi lūpų blizgiai optiškai šiek tiek padidina lūpas :) 

        Mano nuomonė teigiama nepaisant greito susinaudojimo trūkumo. Akcijų metu tikrai negaila ir apsimoka pirkti :) 

Produkto sudėtis

Ricinus Communis Seed Oil (ricinų aliejus), Glycine Soja (sojų pupelių vaškas), Vegetable Glycerine (augalinis glicerinas), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (saldžiųjų migdolų aliejus)*, Rubus Idaeus Seed Oil (aviečių sėklų aliejus)*, Squalane (alyvuogių skvalenas), Macadamia Ternifolia Oil (makadamijų aliejus)*, Cera Flava (bičių vaškas), Copernicia Cerifera Wax (braziliškų palmių vaškas), Moringa Oleifera Seed Oil (moringų aliejus), Simmondsia Chinensis Oil (simondsijų aliejus)*, Aloe Barbadensis Leaf Extract (alavijų ekstraktas), Tocopherol (vitaminas E), Alcohol (alkoholis), Aroma (eterinių aliejų mišinys), Limonene**, Linalool**, Mica: CI 77019 (žėrutis), Titanium Dioxide: CI 77891 (titano dioksidas) *išauginta ekologiškame ūkyje **įeina į eterinių aliejų sudėtį

Kaip jis atrodo ant lūpų : 


Gražaus vakaro !

Laura

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą